Cine va intra in concurenta cu Net-A-Porter?
Conglomeratul de lux LVMH este pe cale sa definitiveze propriul sau site de vanzari online. Platforma e-commerce va reuni creatii ale celor 70 de marci apartinand grupului de lux.
Se estimeaza ca platforma grupului condus de Bernard Arnault ar putea deveni functionala in urmatoarele luni, un proiect care se inscrie in strategia de dezvoltare pe piata cultivata de LVMH.
Era de asteptat o astfel de miscare avand in vedere ca in 2015 grupul de lux l-a recrutat la de la Apple pe Ian Rogers caruia i-a incredintat conducerea zonei digitale.
Reprezentantii grupului nu au comentat insa in niciun fel zvonurile lansate de jurnalistii din toata lumea care vad in noua platforma un concurent serios pentru Net-A-Porter aflat intr-o crestere foarte puternica, avand in vedere ca aproape toate marcile LVMH dispun de servicii de vanzare pe siteurile lor, dar nu exista nicio platforma care sa integreze toate cele 70 de branduri din portofoliu.
Grupul LVMH a refuzat recent sa colaboreze cu Amazon considerand ca site-ul de e-commerce nu este adaptat produselor de marca.