Victoria’s Secret inchide un sfert dintre magazine
Compania care deține Victoria’s Secret, L Brands, a anunțat că va închide 251 de magazine în SUA și Canada, până la sfârșitul acestui an, ceea ce înseamnă un sfert din flota de magazine.
În anii următori s-ar putea închide mai multe magazine, a declarat joi, directorul executiv interimar al Victoria, Stuart Burgdoerfer, într-o discuție cu analiștii economici.
Compania care deţine Victoria’s Secret, L Brands, a anunţat miercuri cea de-a treia pierdere trimestrială şi a patra scădere consecutivă a vânzărilor (-37 %), după ce magazinele sale de lenjerie au fost nevoite să-şi închidă porţile, în contextul pandemiei de coronavirus.
Compania a anunţat rezultatele ultimului său trimestru fiscal, care s-a încheiat la 2 mai, cu câştiguri per acţiune de 99 cenţi şi încasări de 1,65 miliarde de dolari.
L Brands plănuieşte şi închiderea permanentă a 50 de centre comerciale Bath & Body Works din SUA şi unul din Canada, potrivit informaţiilor publicate de companie.
„Intenţionăm să deschidem magazinele cu mare grijă, luând măsuri care să garanteze siguranţa clientelor şi asociaţilor noştri, precum şi respectarea normelor impuse de guvern”, a informat L Brands, care speră ca majoritatea magazinelor Victoria’s Secret să fie deschise până la sfârşitul lunii iulie.