EXCLUSIVE

Brandurile de lux ale lui Coty revin la crestere pe masura ce restrictiile dispar


Cea mai mare afacere a Coty Inc, care include mărci precum Burberry și Gucci, a revenit la creștere în al treilea trimestru după un tumultuos 2020, în timp ce pierderile nete ale producătorului de produse cosmetice s-au redus brusc.

Compania și-a văzut vânzările în scădere anul trecut, întrucât consumatorii blocați la domiciliu nu au folosit prea mult machiajul. Coty se ocupă acum de cererea în creștere de produse de înfrumusețare de lux din China și Statele Unite pentru a compensa declinurile.

Vânzările la unitatea Prestige a companiei care produce rujul Gucci și produsele de îngrijirea pielii Philosophy au crescut cu 6,5%, până la 600,6 milioane de dolari, prima creștere din ultimul an.

Totuși, restricțiile din anumite părți ale Europei, inclusiv Marea Britanie și Franța, impuse pentru a reduce cazurile de îmbolnăviri cu coronavirus în creștere au împiedicat cererea de produse ale companiei în cel de-al treilea trimestru. Vânzările în regiunea Asia Pacific, care include China, a crescut cu aproape 28%.

„Începem să vedem unele îmbunătățiri în Marea Britanie … văzând că eliminarea blocajelor ne va ajuta, sperăm, să construim în al patrulea trimestru”, a declarat pentru Reuters directorul executiv Sue Nabi.

Coty speră, de asemenea, să oglindească succesul său din China în Statele Unite, deoarece țara începe să se redeschidă, ajutată de distribuirea rapidă a vaccinurilor.

Acțiunile companiei din New York, care au câștigat aproape 50% până acum anul acesta, au scăzut cu aproximativ 5%, la 9,84 USD în comerțul pre-market.

Veniturile nete ale lui Coty au scăzut cu aproximativ 3%, până la 1,03 miliarde de dolari, în conformitate cu așteptările, în timp ce compania a scăzut profitul.

Pierderea netă atribuibilă acționarilor ordinari a fost de 18,5 milioane USD în trimestrul încheiat la 31 martie, comparativ cu o pierdere de 271,6 milioane USD cu un an în urmă.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *