Burberry intra in lumea NFT
Brandul britanic va lansa primul joc pe vinil NFT în ediție limitată, în parteneriat cu Mythical Games.
Burberry își continuă misiunea de a cuceri generațiile mai tinere, aprofundând în jocuri și experimentând cu proprietatea digitală pentru prima dată. Brandul britanic a anunțat un parteneriat cu Mythical Games la Electronic Entertainment Expo din Los Angeles, dovedind că au trecut vremurile în care lansările mari aveau loc doar în săptămâna modei.
Ca parte a parteneriatului, marca va lansa un joc pe vinil NFT în ediție limitată, numit Blanko, pentru jocul multiplayer al companiei, Blankos Block Party.
Prin joc, jucătorii pot colecta, actualiza și vinde jucării digitale. Companiile de jocuri își continuă impulsul către proprietatea digitală în cadrul jocurilor și alimentează o nouă „economie de joc pentru câștig”.
„Proprietatea jucătorilor este viitorul jocurilor, iar principiul nostru de conducere face din aceste noi economii o realitate. Blankos Block Party se află la intersecția dintre jocuri, artă, muzică și modă și prezintă jucătorilor și colecționarilor noi modalități de a se angaja și chiar de a deține o piesă a mărcilor pe care le iubesc ”, a declarat Nicole Yang, vicepreședinte de marketing la Mythical Games.
Este pentru prima dată când platforma de jocuri are un parteneriat cu un brand de lux, a adăugat Yang. Jucăria digitală Burberry va fi lansată în iulie, dar marca nu a dezvăluit încă cum va arăta.
„A face parte din această comunitate creativă și de pionierat cu Mythical Games este o sinergie incredibilă pentru noi și o evoluție perfectă a angajamentului nostru existent cu comunitățile de jocuri”, a declarat directorul de marketing Rod Manley.
Brandul experimentează jocurile online de ceva vreme, începând cu China și extinzându-se și mai mult în Asia, Marea Britanie, SUA și Canada, cu B Bounce, propriul joc în care jucătorii pot controla un personaj de desene animate îmbrăcat în Burberry și câștigă GIF-uri personalizate și puffere virtuale Burberry.
Vara trecută, Burberry a deschis un magazin de cumpărături sociale în Shenzhen împreună cu Tencent. Cumpărătorii sunt rugați să-și acceseze conturile WeChat în timp ce își fac drum prin magazin, făcând descoperiri virtuale și reale.
Datorită unui mini program WeChat personalizat, magazinul oferă jocuri, experiențe personalizate și posibilitatea clienților de a construi și cheltui „monede sociale”, totul într-un mediu futurist.
În martie, Burberry a făcut echipă cu Elle Digital Japan la o replică virtuală a flagship-ului său Ginza din Tokyo, invitând clienții să navigheze și să cumpere colecția de primăvară 2021.
Clienții au putut să navigheze în jurul magazinului virtual și să facă achiziții selectând pictograme digitale.
Prețul de vânzare al unui Blanko nu a fost încă comunicat. Dar pentru a vă face o idee, un model „Kitsune” creat de designerul de jucării Candie Bolton și limitat la 400 de exemplare a fost comercializat la începutul lunii iunie pentru 150 USD și se vinde deja cu aproximativ 400 USD.