Watches & Jewellery

Ce surprize aduce luxul pentru Vietnam?


Industria de lux din Vietnam pare a fi într-o creștere substanțială, cu venituri estimate de 957,2 milioane până în 2023 și o rată anuală de creștere de 3,23% până în 2028, potrivit datelor de la Statista.

În ciuda faptului că Statele Unite ale Americii conduc în prezent în veniturile de lux, cu vânzări anuale de peste 75 de miliarde de dolari, expansiunea Vietnamului atrage consumatori înstăriți și devine un potențial hub pentru mărci de lux renumite.

Companii precum Dior, Louis Vuitton, Tiffany & Co și Berluti au deschis recent magazine în Vietnam, în timp ce multe case de modă europene se asociază cu specialiști locali precum DAFC, un distribuitor cheie de mărci de lux în țară, potrivit Vietnam Plus.

Se așteaptă ca creșterea economiei Vietnamului să se extindă cu 6,3% în 2023, potrivit Băncii Mondiale, și este alimentată în principal de consumul în creștere al clasei de mijloc.

Această populație demografică s-a extins de la 15 milioane în 2016 la aproximativ 33 la 44 milioane, după cum au subliniat Boston Consulting Group și Nielsen.

Cu un sector de producție consacrat și viitoare proiecte de retail și ospitalitate de lux, inclusiv hoteluri de lux din Hanoi, Vietnam este din ce în ce mai atrăgător pentru jucătorii de lux la nivel mondial.

În timp ce Vietnamul ar putea să nu rivalizeze încă cu destinațiile de lux bine stabilite precum China, Japonia și Coreea de Sud, traiectoria de creștere promițătoare indică potențialul său de a se alătura destinațiilor asiatice de top în viitorul apropiat.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *