Dolce&Gabbana a infiintat o noua companie care sa gestioneze direct dezvoltarea, productia si vanzarea parfumurilor si cosmeticelor sale
Dolce&Gabbana a înfiinţat o nouă companie care să gestioneze direct dezvoltarea, producţia şi vânzarea parfumurilor şi cosmeticelor sale, această mișcare de a aduce în interior o afacere de milioane de euro, care este esenţială pentru multe case de modă, dar adesea gestionată prin licenţiere, este prima efectuată de un grup italian de lux, scrie Money.ro.
Schimbarea este comentată ca făcând parte dintr-o ”strategie pe termen lung în care suntem angajaţi să consolidăm, să cultivăm şi să promovăm excelenţa artizanală şi producţia italiană”, potrivit oficialilor companiei.
Brandurile de modă s-au ramificat întotdeauna în produse de frumuseţe de ultimă generaţie, în încercarea de a-şi diversifica produsele şi a-şi lărgi baza de clienţi.
Un acord de licenţă cu gigantul japonez al cosmeticelor Shiseido s-a încheiat în decembrie.
Noua companie va începe cu un capital cuprins între 200-250 de milioane de euro (514,44 milioane de dolari), prin autofinanţare şi ”sprijin din partea sistemului bancar”.
Compania va angaja aproximativ 130-150 de persoane în Italia, până în martie 2023, şi încă 100-120 în străinătate.