STYLE GUIDE

Ebay inaugureaza un distribuitor automat de genti de lux


V-ați obișnuit ca distribuitoarele automate să ofere gustări și băuturi, eventual măști ori țigări și prezervative, dar mai nou, acestea oferă genți de designer. Un astfel de distribuitor automat plin de genți de mână a ajuns la New York li Los Angeles.

Hotărâtă să creeze un eveniment în jurul gamei sale de produse de lux, platforma de revânzare a dezvăluit în urmă cu câteva zile o operațiune de retail fără precedent pe străzile din New York și Los Angeles.

Departe de atmosfera confortabilă a buticurilor prestigioase, mașina a fost instalată pe trotuarele districtelor Dumbo și Silver Lake, de ambele părți ale Statelor Unite. În cadrul automatului de sticlă, retailerul a organizat marile clasice ale articolelor din piele, inclusiv geanta Birkin de Hermès, Classic de Chanel, Diagramme de Prada și Nano Speedy de Louis Vuitton.

Particularitatea aici, nu s-a pus problema vânzării genților. Operațiunea, organizată pe parcursul a două zile consecutive, 12 și 13 august, a avut loc ca parte a unei competiții care le-a permis participanților să câștige unul dintre cele șase produse afișate la fiecare distribuitor. Potențialii candidați au fost astfel invitați să se înregistreze liber pe un site dedicat înainte de a merge la mașină pentru a participa la un test tematic printr-un ecran integrat.

Doritorii s-au putut înregistra gratuit pe ebayhandbagmachine.com sau eventbrite.com pentru joi, 12 august sau vineri, 13 august, introducând numele și adresa de e-mail. În ziua înregistrării, trebuia să ajungi la aparatul cu poșete de lux eBay și arăți confirmarea prin e-mail pentru check-in. Apoi, trebuia să cp așteptați rândul pentru a juca jocul pentru șansa de a câștiga una dintre poșetele de lux eBay.

Cu această inițiativă, eBay a dorit să evidențieze programul său de autentificare a pieselor second-hand, extins de la începutul verii la genti în valoare de peste 500 USD.

Printre cele 16 case care beneficiază de acest serviciu, rezervate în prezent în SUA, găsim Louis Vuitton, Chanel, Gucci, Hermès, Saint Laurent, Céline, Dior, Prada, Fendi, Goyard, Burberry, Chloé, Valentino, Givenchy, Balenciaga sau Bottega Veneta.

eBay spune că serviciul a schimbat semnificativ modul în care oamenii cumpără și vând articole de lux, nelăsând nimic la voia întâmplării, iar până în prezent eBay a autentificat mai mult de 1 milion de articole prin adidași, ceasuri și genți de mână.

„Cumpărătorii de lux din eBay se gândesc constant la următoarea lor geantă de mână de designer”, a spus Tirath Kamdar, GM of Luxury la eBay. „În același mod în care mașinile automate tradiționale asigură confort, eBay face luxul accesibil instantaneu, aducând genți de mână de designer direct pasionaților din New York și Los Angeles – demonstrând totodată și inventarul incredibil disponibil pe piață.”

Pentru a stimula viralitatea acestei campanii, s-a organizeazat și un concurs până pe 16 august pe conturile oficiale Instagram și Twitter ale eBay.

Stimulate de digitalizare în perioada de criză a sănătății și de creșterea noțiunii de investiții, achizițiile de genți de mână de lux au crescut cu + 31% pe eBay anul trecut.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *