Ferrari dezvaluie un nou logo pentru cea de-a 75-a aniversare
Producătorul auto italian lansează un nou logo care îl celebrează pe omul care a început totul, Enzo Ferrari.
Sărbătorind cea de-a 75-a aniversare, Ferarri a decis să dezvăluie un logo special care aduce un omagiu omului care a început totul – Enzo Ferrari.
Enzo Ferrari a fondat emblematicul producător de automobile Maranello în 1947 și a intrat în lumea curselor de Grand Prix doar trei ani mai târziu. Ferrari s-a aliniat alături de alte mărci emblematice, cum ar fi Alfa Romeo și Maserati, la prima cursă a Campionatului Mondial de Formula 1 de la Silverstone, în 1950. Astăzi, Ferrari este singura echipă care a concurat în Formula 1 în fiecare an de la începutul campionatului.
De atunci, Ferarri a devenit unul dintre cele mai recunoscute mărci din lume, devenind chiar și cel mai puternic brand de lux din lume în 2021, potrivit Brand Finance. Indicele său de putere a mărcii a obținut 93,9 puncte din 100 și are o putere a mărcii de AAA+.
martin katler ferrariImagine: Unsplash/Martin Katler
De asemenea, 2022 se preconizează a fi un an plin pentru marcă. Ferrari urmează să lanseze SUV-ul său de înaltă performanță, Ferrari Purosangue, precum și o versiune decapotabilă a lui 296 GTB, o mașină sport hibrid plug-in. Alături de acestea, producătorul auto italian este, de asemenea, înclinat să introducă noi modele Icona ca urmare a vitezorilor Monza SP1 și SP2.
Ferrari a lansat un videoclip pentru a sărbători aniversarea sa monumentală. Verifică-l mai jos.