Forza Rossa a deschis cel mai nou showroom din Europa, dedicat 100% marcii Ferrari
Forza Rossa, reprezentantul Ferrari pe piața locală, a deschis oficial unul dintre cele mai mari showroomuri din lume, dedicate exclusiv mărcii Ferrari. Amplasată în Otopeni, pe Calea Bucureștilor la numarul 91A, clădirea Forza Rossa, proprietate a grupului, este unul dintre cele mai mari ansambluri imobiliare tehnologice din lume, dedicate 100% mărcii Ferrari.
Cu o suprafață desfășurată de peste 4.000 de metri pătrați, imobilul respectă integral cele mai noi reguli și standarde de identitate ale celebrului brand italian și beneficiază de dotări tehnologice de excepție în zona de service, unele unice în regiune.
Mai mult, Forza Rossa Holding este acreditată să execute reparații pentru toate automobilele Ferrari, datorită implementarii noilor standarde tehnologice specifice. În conformitate cu noile standarde de identitate ale mărcii Ferrari, clădirea Forza Rossa include și un showroom dedicat exclusiv mașinilor second-hand, care oferă clienților posibilitatea de a alege mașini rulate care dețin toate certificările Ferrari de calitate și garanție. Clienții Ferrari beneficiază de un important garaj subteran, unde servicii complete de parcare, cosmetizare și întreținere pe termen lung, sunt oferite de o echipă de asistență tehnică dedicată.
Clubul proprietarilor de Ferrari, un spațiu dedicat exclusiv evenimentelor clienților brandului, aflat la primul nivel, întregește complexitatea noului ansamblu imobiliar.
Enrico Galliera, Senior Vice-President al Ferrari SpA a declarat: ”Avem mulți proprietari și fani Ferrari
atât în București, în România, cât și în regiune iar acest nou showroom este gândit să-i apropie și mai mult de experiențele specifice unui lifestyle special, cum este cel pe care îl promovează Ferrari în lume”.
Asa cum a precizat Camelia Bazac, Managing Director al Forza Rossa Holding, „după 10 ani de activitate în România, principala preocupare a echipei Forza Rossa este să oferim tuturor clienților noștri, actuali și viitori, aceeași experiență unică, specifică brandului Ferrari oriunde în lume. Noul sediu al căluțului cabrat își așteaptă oaspeții cu un calduros și exclusivist lounge, parte integrantă a noului concept, cu un atelier de creație, un spațiu al minunilor, extensie a programului de personalizare al fabricii din Maranello, ce reprezintă scena unde fiecare client transformă un vis în realitate și o zonă dedicată celui mai emoționat moment, unde mașina este livrată, în cadrul unei ceremonii consacrate și unice.”
„Forza Rossa face parte dintr-un brand cu ADN de leadership. De 70 de ani, Ferrari traieste pentru a invinge si pentru a inova. Sarbatorim 70 de ani de Ferrari si 10 de ani de prezenta intr-o noua casa in Romania, casa care ne apartine. Veti gasi aici traditie si tehnologie intr-o imbinare unica in Romania. Este privilegiul nostru sa va prezentam astazi in premiera noul ansamblu imobiliar de inalta tehonlogie, unul dintre cele mai mari showroomuri din lume dedicat exclusiv marcii Ferrari”, a declarat Camelia Bazac.
Potrivit Managing Directorului Forza Rossa, prima conditie pentru a avea un Ferrari in afara de aspectul financiar este sa fii pasionat. Clientii Ferrari iubesc emotia, iubesc ADN-ul brandului. Oricine poate cumpara un Ferrari. Exista o categorie de Ferrari-uri foarte limitate care sunt alocate colectionarilor. Sunt clienti cu un garaj impresionant de masini. „E adevarat ca si in Romania s-a inceput de la prima masina. Fabrica a inteles dorinta si potentialul pietei din Romania la deschiderea noastra si asa exista astazi multiplii clienti romani colectionari. Dar este adevarat ca pentru acele serii foarte limitate, foarte discutate si a caror valoare creste de la o zi la alta, se multiplica de cateva ori, sunt niste criterii foate clare de eligibilitate. Pretul mediu este de aproximativ 200.000 de euro. Exista modele ce pleaca de la 160-170.000 euro modele mai scumpe, dar valoarea medie este 200.000 euro. De aici incolo incepe personalizarea. Nu vorbim de tehnologie, de toate dotarile inovative. Acestea se afla pe toate masinile, ci strict de personalizare, in termeni de design, de emotie, de ceea ce isi doreste clientul…o masina unica care sa il reprezinte.
Clientul cand vine sa achite o masina plateste un avans, apoi, in functie de model are de asteptat intre 6 luni si 2,5 ani sau char pana la trei ani.
Am aflat ca exista si multe cliente pasionate de masini, nu este o lume doar a barbatilor posesori de Ferrari. Doamnele prefera mai mult GT-urile si 8 cilindri, decat cele de 12, dar nu este general valabil. Sunt si cliente care conduc masini superputernice de 12 cilindri.
„Forza Rossa vinde toata gama de modele. Clientii, cand vin la noi, stiu deja ce isi doresc, sunt pasionati si cultivati Sunt foarte informati, deja se inregistreaza pe site-ul Ferrari.com. Noi ii ajutam sa configureze, de fapt sa definitiveze masina visurilor”, a mai spus Camelia Bazac.