Fundatia Prada lanseaza vizitele virtuale
În timp ce măsurile guvernamentale referitoare la epidemia COVID-19 au dus la închiderea sa temporară, Fundația Prada – specializată în artă contemporană – și-a imaginat formate alternative.
”În timpul închiderii temporare, conturile sociale ale Fundației Prada (Instagram, Facebook, Twitter, YouTube și Vimeo) vor deveni un laborator de idei pentru noi formate și coduri noi, ce vor fi împărtășite de managementul muzeului, cu sediul în Milano. Programul #InnerViews va înlocui vizitele fizice la cele trei expoziții deschise recent, și anume „Sala de porțelan”, „Storytelling” și „K”, oferind o experiență virtuală care combină interviuri, imagini, videoclipuri și se concentrează pe expoziții”, otrivit unui anunt.
În același context, centrul de artă milanez a anunțat și lansarea #PerfectFailures, un proiect de film realizat în colaborare cu site-ul britanic video-on-demand Mubi. Prin urmare, o difuzare în streaming ar trebui să fie lansată pe 5 aprilie.
În paralel, Fundația Prada a anunțat și lansarea unei serii de podcast-uri numite #Readings. Acestea din urmă ar trebui să includă extrase din lucrări literare publicate de Fundație începând cu 2012.