Gențile Longchamp, într-o nouă formulă, marca André Saraiva
Una dintre cele mai recente și mult așteptate colaborări din lumea luxului este cea în care artistul graffiti André dă viață genților Longchamp cu desenele sale.
Artistul de graffiti Andre Saraiva propune o selecție vibrantă de clasice genți Longchamp transformate. Casa de modă de lux franceză l-a făcut pe renumitul artist să dea o întorsătură extravagantă genților de lux, cu desene celebre ale zâmbetelor sale emblematice și ale ochilor care fac cu ochiul.
Printre creațiile artistului suedez-francez se numără „Mr. A’ care a fost pictat pe toate cele șase continente locuite. André colaborează frecvent cu creatori de modă precum legendarul Virgil Abloh și boutique-ul parizian Colette.
Povestea a început în timpul unuia dintre primele showroom-uri din Paris ale Longchamp, lângă Place de la Concorde. Sophie Delafontaine, directorul de creație al Longchamp, a spus că și-au dat seama că André era acolo înaintea lor și și-a lăsat semnul Mr. A în spatele unei uși.
Realizată din pâncă de nailon și piele de vițel, colecția include patru iterații ale genții Le Pliage ale casei de lux.
André spune că se află în perioada lui roz și albastru. „Rozul este de fapt foarte special – este singura culoare care se căsătorește cu toate celelalte.”
Pentru a demonstra acest lucru, 200 de genți mici Le Pliage din poliester reciclat au fost pictate de André însuși, numerotate individual și cu stropi artistici de culoare. Fiecare geanta este unica; nicio geantă nu este ca cealaltă.
Colecția va fi lansată pe 19 aprilie, disponibilă exclusiv în magazinele Longchamp și în Highsnobiety Shop.