Gucci s-a alaturat The Lion’s Share Fund
Gucci, unul dintre cele mai importante branduri de modă de lux din lume, s-a alăturat fondului Lion’s Share Fund, o inițiativă unică care strânge fonduri atât de necesare pentru a face față crizei din natură, biodiversitate și climă de pe glob.
Condus de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) și o coaliție de întreprinderi și parteneri ONU, Fondul își propune să strângă peste 100 de milioane de dolari pe an în următorii cinci ani pentru conservarea animalelor, biodiversitatea și clima, solicitând mărcilor să contribuie cu 0,5% din mass-media petrece de fiecare dată când un animal este prezentat în reclamele lor.
Achim Steiner, administratorul PNUD, a declarat: „Acest parteneriat cu Gucci marchează evoluția continuă a acestui fond inovator, care oferă o oportunitate unică pentru brandurile din toate industriile să se alăture și să ajute la conservarea și protejarea biodiversității de pe glob. Populațiile de animale sălbatice sunt la jumătate din dimensiunea față de acum 50 de ani, iar habitatele și ecosistemele lor sunt distruse într-un ritm fără precedent din cauza activității umane. Partea Leului este o idee la fel de inovatoare și simplă – și are un impact real asupra conservării vieții sălbatice. ”
Marco Bizzarri, președinte și CEO al Gucci, a declarat: „Fondul de acțiuni al Leului este un plus important la strategia noastră de conservare. Natura și animalele sălbatice oferă Gucci o creație inspirată care face parte integrantă din narațiunea noastră prin colecțiile și campaniile noastre. Odată cu amenințările tot mai mari la adresa biodiversității planetei, inițiativele de ultimă generație, precum Fondul de acțiuni Lion, pot avea potențial de transformare, conectând organic comunitatea de afaceri cu acțiuni directe pentru a proteja habitatele noastre naturale și cele mai amenințate specii. ”Bizzarri a continuat„ În mod similar, Începând cu 2018, Gucci este total neutru de carbon în lanțul nostru de aprovizionare și compensăm emisiile rămase în fiecare an prin REDD +, care protejează pădurile critice și biodiversitatea din întreaga lume. ”
Lansat în septembrie 2018, Fondul are deja un impact, oferind o subvenție pentru îmbunătățirea sistemelor radio critice pentru ofițerii de aplicare a legii care protejează animale sălbatice din rezervația naturală Niassa din Mozambic și contribuind la reducerea ratei de braconaj a elefanților la zero și oferind o subvenție pentru a ajuta terenurile sigure pentru orangutanii, elefanții și tigrii pe cale de dispariție din Sumatra de Nord, în Indonezia.
Animalele apar în aproximativ 20 la sută din toate reclamele din lume, cu toate acestea, animalele nu primesc întotdeauna sprijinul pe care îl merită. Partea Leului oferă brandurilor posibilitatea de a lua măsuri urgente și semnificative și de a juca rolul lor în protejarea planetei noastre.
Pentru mai multe informații, vizitați TheLionsShareFund.com.