PERSONAL LUXURY

Hermes isi consolideaza prezenta digitala in China cu TMall


O nouă victorie pentru ambiția lui Jack Ma și Alibaba de a cuceri lumea luxului: Hermès și-a lansat de câteva zile, în liniște, magazinul oficial pe Tmall. Magazinul este aprovizionat cu parfumuri, loțiuni de corp și cutii de cadouri pe platforma creată de gigantul Alibaba.

După un site de internet local lansat în toamna anului 2018 și un cont de marcă pe rețeaua socială WeChat, Hermès face acum primii pași pe TMall. Potrivit WWD, cererea de înregistrare a casei de pe piață datează din martie 2020. Primele vânzări au venit în urmă cu doar câteva zile, deoarece campaniile promoționale înfloresc în jurul sărbătorilor prilejuite de Anul Nou chinezesc.

Deocamdată, fără haine, fără accesorii, fără articole din piele. Pentru introducerea sa în platformă, marca se bazează pe divizia sa de bază, oferind parfumuri și produse din liniile sale de parfumuri. Practic o tatonare pentru o posibilă extindere a ofertei, deoarece cheltuielile legate de consumul de produse de lux în China continentală au crescut cu + 48% la sfârșitul anului 2020.

Această intrare urmează sosirii lui Gucci cu câteva săptămâni în urmă la Luxury Pavilion, un magazin online de lux operat și de Alibaba. Vorbim așadar de câteva mișcări strategice bazate poate și pe faptul că 50% dintre consumatorii chinezi ar trebui să facă achiziții de lux în interiorul țării până în 2025, având în vedere previziunile legate de înghețarea fluxurilor turistice cauzată de epidemia de Covid-19. În acest mod, brandurile de lux se pot baza pe consumul local, stimulând în același timp digitalizarea utilizărilor.

Mărci și comercianți cu amănuntul precum Fenty Beauty, Chanel, Tory Burch și H&M vând mărfuri prin Tmall, piața online deținută de gigantul de comerț electronic Alibaba. Chiar și Amazon și-a închis piața Amazon China în aprilie 2019, dar și-a menținut prezența în Tmall.

În ciuda disputelor comerciale în curs între Statele Unite și China, experții spun că pe termen lung piața chineză va fi necesară pentru mărci și comercianți cu amănuntul. Cu toate acestea, pentru a avea succes acolo, companiile occidentale trebuie să regândească modul în care comercializează și deservesc cumpărătorii chinezi. Și asta începe prin a ajunge la consumatorii chinezi prin intermediul unor platforme de încredere precum Tmall.

Tmall, fondată în 2008 și cu sediul central în Hangzhou, China, spune că este cea mai mare platformă de vânzare cu amănuntul din Asia către consumatori. Peste 500 de milioane de consumatori chinezi fac cumpărături în suita Alibaba de platforme de comerț online, potrivit unei analize din 2018, publicată de Jack Ma, fost președinte executiv al Grupului Alibaba.

Pentru consumatorii chinezi, Tmall oferă o piață de încredere în care cumpărătorii pot achiziționa bunuri autentice, ceea ce este esențial pe o piață în care cumpărătorii pot cumpăra, fără să vrea, ouă, lapte și pește fals, spun anaiștii.

Dincolo de a oferi autenticitate cumpărătorilor chinezi, site-ul acționează și ca un culoar de legătură între mărcile străine și cumpărătorii chinezi. Înainte ca aceste platforme să existe, cumpărătorii chinezi au trebuit să călătorească sau să plătească o taxă pentru ca mărfurile străine pe care le-au cumpărat să le fie trimise ca parte a unei practici numite daigou, a declarat Allen Adamson, cofondator al Metaforce și profesor asociat adjunct al Universității din New York.

Înainte de a permite comercianților să intre pe piață, Tmall evaluează comercianții cu amănuntul pe baza mai multor factori precum volumul afacerii, distribuția existentă, prezența pe alte piețe online și licențierea și autorizarea de a vinde pe piața chineză, a declarat Syama Meagher, CEO al companiei de consultanță cu amănuntul Scaling Retail.

„Tmall face un fel de analiză amănunțită a mărcilor pe care le așteaptă pe platformă. Deci, cred că, deoarece acest tip de nou consumator de clasă medie-înaltă cumpără în principal pe aceste piețe, alinierea cu o companie precum Tmall adaugă validarea mărci”, a spus Meagher.

Deși Alibaba a avut o problemă cu falsurile în trecut, compania folosește tehnologie nouă pentru a găsi și a contracara mărfurile contrafăcute și, de asemenea, îi dă în judecată pe vânzătorii cu produse contrafăcute.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *