Hermes si Chanel domina clasamentul marcilor de lux in Franta
Intr-un clasament ce include 50 dintre cele mai apreciate marci din Franta, Chanel, Hermes si L’Oreal figureaza ca fiind brandurile de lux care ii seduc cel mai mult pe francezi. Cele trei marci sunt cunoscute de altfel in intreaga lume pentru parfumuri, imbracaminte, accesorii de lux, fara a uita si produsele de frumusete.
Clasamentul, ce provine dintr-un studiu anual realizat de Brand Finance, demonstreaza ca Hermes si L’Oreal au castigat doua locuri in preferintele francezilor, fata de anul trecut. Anul acesta, Hermes ocupa locul 11, L’Oreal ocupa locul 5, iar Chanel a urcat de pe locul 21, cat ocupa in 2015, pe locul 16.
Astfel, aceste marci se dovedesc a fi mult mai populare printre francezi fata de Louis Vuitton, Garnier, Clarins, Maybelline, Lancôme si Christian Dior, recunoscute ca fiind printre preferatele consumatorilor de lux din Hexagon.
Daca Orange si Axa isi pastreaza locurile si demonstreaza ca sunt cele mai apreciate marci din Franta, clasamentul mondial ofera o cu totul alta concluzie, si anume ca moda si luxul nu seduc la fel de mult consumatorii.
Apple, Google si Samsung raman si in 2016 in preferintele consumatorilor. Pe locul 29, in clasamentul mondial, Nike se dovedeste a fi singurul brand ce reprezinta moda.