Hublot iubeste fotbalul
Hublot isi reafirma dragostea pentru fotbal. Compania elvetiana de ceasuri de lux, a ales Baselworld pentru a-si lansa colectia „Euro 2016”.
In cadrul campaniei sale „Hublot iubeste fotbalul”, brandul elvetian a invitat trei personalitati din lumea fotbalului.
Alan Shearer, celebrul atacant din anii 90′, Jerome Boatend, campion mondial german in 2014 si David Trezeguet, campion mondial in 1998, s-au intalnit in acest an la Targul de la Basel, cel mai bine cotat targ din domeniul orologer. Acestia au gasit cateva minute pentru a discuta si despre fotbal, astfel Michel Pont, consultantul pe zona de fotbal al Hublot s-a angajat intr-o discutie cu cei trei, pe tema posibilului castigator al Euro 2016. Discutia a fost urmata de un meci de fotbal.
Mai mult decat atat, la Baselworld 2016, Ceo-ul Hublot Richard Guadalupe, si-a prezentat noua colectie in editie limitata « All Blacks ».
Nu este primul exemplu in care finetea mecanismelor elvetiene isi leaga numele de actori influenti al sportului din intreaga lume. Este bine cunoscut faptul ca fotbalul si sportul in general cresc atractivitatea brandurilor producatoare de ceasuri de lux. Astfel, Hublot a semnat numeroase parteneriate cu sporitivi timp de mai bine de 10 ani.
Recent, Richard Mille si-a anuntat colaborarea cu constructorul de automobile McLaren.
Nu mai este cazul sa amintim de parteneriatul dintre Roger Federer si Rolex.
Hublot isi extinde vizibilitatea in lumea fotbalului
Pentru a-si asigura un loc in lumea fotbalului mondial, Hublot a mizat pe personalitatile emblematice ale sportului rege, cum ar fi Regele Pele, legendarul jucator al anilor 60-70. Brandul a intrat de asemenea in parteneriate cu cluburi de prestigiu, cum ar fi Bayern Munchen, Chelsea, Juventus sau Paris Saint Germain. A fost de asemenea partener oficial al Cupei Mondiale Fifa 2014, din Brazilia.