Travel

Hyatt extinde portofoliul de branduri de lux în regiunea Americii


Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) anunță extinderea strategică a hotelurilor de lux, având un plan de dezvoltare impresionant ce include peste 20 de deschideri planificate în SUA, Canada, Mexic, America Latină și Caraibe până în 2025. Această creștere va extinde prezența brandului Hyatt în noi piețe regionale, permițându-i să îngrijească oaspeții și membrii World of Hyatt în mai multe locații de ședere.

Începând din 2017, Hyatt și-a dublat numărul de camere de lux, și-a triplat numărul de camere în resorturi și și-a crescut de cinci ori numărul de camere lifestyle la nivel global. Această creștere subliniază poziția Hyatt ca portofoliu de lux cu cea mai rapidă creștere, având cel mai mare număr de camere de lux în destinații de resort la nivel mondial. Conform raportului său din 2024 privind sentimentele și așteptările consumatorilor, 88% dintre aceștia și-au menținut intenția de a călători pentru agrement.

„Suntem dedicați oaspeților și membrilor World of Hyatt și, ascultând feedbackul lor, ne consolidăm înțelegerea piețelor și experiențelor de agrement care îi atrag și entuziasmează cel mai mult”, a declarat Crystal Vinisse Thomas, vicepreședinte și lider global al brandurilor de lux și lifestyle Hyatt. „Extinderea brandurilor noastre în noi piețe, de la Deer Valley la Miami și Valle de Guadalupe, Mexic, este condusă de dorința de a oferi călătorilor mai multe oportunități de a explora comunitățile unice din jurul hotelurilor noastre și de a se bucura de experiențe incredibile alături de Hyatt.”

Privind spre viitor, Hyatt intenționează să ofere oaspeților mai multe branduri și experiențe lifestyle prin achiziția planificată a Standard International, un pionier în lifestyle. Această mișcare va întări poziția Hyatt ca lider în ospitalitatea lifestyle și va include branduri precum The Standard și Bunkhouse Hotels, dar și afiliații săi renumiți din domeniul restaurantelor și vieții de noapte (The Boom Boom Room, The Standard Grill, Le Bain). După încheierea tranzacției, proprietățile Standard International vor deveni parte din World of Hyatt, oferind și mai multe opțiuni pentru cei 48 de milioane de membri ai programului de loialitate.

În 2024, Hyatt va adăuga mai multe hoteluri în piețe de agrement de top din Americi, inclusiv primul hotel Andaz din Florida și primul hotel Grand Hyatt din Arizona și Utah. Deschiderile recente și viitoare includ: The Legend Paracas Resort (Peru) – 124 camere, cu vedere panoramică la Golful Paracas și dealurile deșertice; Grand Hyatt Indian Wells Resort & Villas (California) – Deschis pe 9 septembrie 2024, în urma unei renovări de 64 de milioane USD; Thompson Palm Springs – Urmează să fie deschis pe 30 septembrie 2024, în districtul de design al orașului Palm Springs; Andaz Miami Beach – Deschis în decembrie 2024, primul hotel Andaz din Florida, transformat din The Confidante Miami Beach.

Hyatt își propune să introducă mai multe branduri de lux în piețe-cheie din Americi, inclusiv primul hotel Park Hyatt și Dream Hotels din Mexic, primul hotel Grand Hyatt din Grand Cayman, precum și mai multe resorturi în destinații exotice precum St. Lucia și Aruba. Deschideri planificate pentru 2025 includ: Thompson Miami Beach (2025), Park Hyatt Los Cabos (2025), Secrets Playa Esmeralda Resort & Spa (Republica Dominicană, 2025), World of Hyatt: Un Program de Loialitate Revoluționar.

Hyatt oferă experiențe distincte pentru a sprijini oaspeții în căutarea unui stil de viață sănătos și împlinit. Prin colaborări cu Peloton, Headspace și MasterClass, Hyatt promovează bunăstarea holistică. Programul World of Hyatt oferă acum peste 600 de experiențe globale care încurajează explorarea, descoperirea și reîncărcarea, toate cu oaspeții și bunăstarea acestora în prim plan.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *