PERSONAL LUXURY

Kenzo propune o colecție parfumată pentru a-l omagia pe Kenzo Takada


Casa Kenzo lansează în această săptămână o serie de parfumuri menite să întruchipeze amintirile olfactive ale fondatorului său, care a murit în 2020.

Șapte atmosfere, șapte parfumuri, șapte maeștri parfumieri. Pentru noua sa linie parfumată, Kenzo s-a inspirat dintr-o fotografie care îl reprezintă pe Kenzo Takada în copilărie, pozând în fața ceainăriei familiei de lângă Kobe.

Hotărâtă să dezvolte o adevărată povestire olfactivă în jurul moștenirii mărcii sale, marca a abordat mai mulți parfumieri francezi – Quentin Bisch, Shyamala Maisondieu, Delphine Lebeau, Jean-Christophe Herault, Jérôme Di Marino, Karine Dubreuil-Sereni și Nelly Hachem-Ruiz – pentru pentru a compune un univers unic alcătuit din parfumuri complementare.

Rezultat: evocarea unei grădini japoneze pentru Ciel Magnolia, cea a unui living confortabil pentru Cèdre Secret, ceremonia ceaiului pentru Poudre Matcha sau chiar dulciurile gourmet care o însoțesc pentru Coeur Azuki… În total, șapte ape de parfum care acordă loc de cinste ingredientelor emblematice ale culturii japoneze, toate legate printr-un fir roșu: moscul, semnătura tuturor aromelor Kenzo.

kenzo memori

 

Lansată pe 4 aprilie exclusiv în rețeaua Nocibé, colecția Kenzo Memori își propune să mizeze pe materii prime din platforme de aprovizionare „ cunoscute și stăpânite (…) după criterii riguroase de cultură, recoltare, extracție și etică ”, precizează brandul.

Într-un moment în care sustenabilitatea este o pârghie puternică în intențiile de cumpărare ale consumatorilor, sticlele au fost, de asemenea, concepute pentru a reduce impactul lor asupra mediului: mai puțin grele, includ sticlă realizată din materiale reciclate 15%, în timp ce capacul este realizat din plastic reciclat 30%.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *