Lady Gaga, noua imagine a Dom Perignon
Cântăreaţa pop americană Lady Gaga va lansa o colecţie limitată de sticle de şampanie în cadrul unei colaborări cu brandul Dom Perignon.
În decembrie anul trecut, Lady Gaga a creat agitație în industria alimentară a gustărilor cu o nouă linie de biscuiţi Oreo, care în loc să fie realizaţi din ciocolată neagră şi cremă albă, au fost înlocuiţi în linia lansată de Lady Gaga de biscuiţi roz strălucitor şi cremă verde fosforescent.
Noile produse au fost decorate cu logoul albumului „Chromatica”, o inimă, iar ambalajul lor conţine o imagine care o prezintă pe Lady Gaga în timp ce poartă tocuri gigantice.
Acum, superstarul pop a revenit, de data aceasta făcând echipă cu prestigioasa casă de șampanie franceză Moët & Chandon pentru o colaborare creativă care propune pe Lady Gaga ca fiind noua imagine a sticlelor de șampanie Dom Pérignon, într-o ediție limitată.
Miercuri dimineață, cântăreața americană a anunțat cel mai recent parteneriat într-un videoclip și o imagine promoțională pe Instagram. „Tradiția lor este veche de secole, dar își depășesc propriile limite și găsesc modalități de a se reinventa complet”, spune Gaga în anunțul de pe Instagram. „Și sunt încântată că vom putea sărbătorim acest lucru împreună”.
Sticlele de șampanie vor fi lansate în următoarele luni.