Travel

Langosteria St Moritz, o nouă destinație de lux pentru schi și o colaborare cu Moncler


Dacă vă place să schiați și căutați locuri memorabile pentru acest sezon, vă propunem să vă bucurați de mâncărurile bucătarului Antonio D’Ambrosio, într-o atmosferă montană de neuitat, la poalele pârtiilor de schi din Saint Motitz, totul amplificat de piese exclusiviste Moncler.

După ce și-a extins colecția de unități în Italia și și-a stabilit reședința la etajul șapte al Hôtel du Cheval Blanc din Paris, restaurantul Langosteria este prezent de câteva săptămâni și în inima stațiunii de schi la modă Saint-Moritz, din Elveția.

Cu prima masă la altitudine, spectacolul culinar specific Langosteria și-a instalat tacâmurile în cabana de munte Chesa Chantarella, a cărei terasă oferă acces direct la pârtiile de schi.

Destinată iubitorilor de lux montan și în mod special turiștilor cărora le place să schieze, locația este accesibilă cu telecabina sau mașina, dar și prin transfer special oferit pentru cină, la Via Salastrains, 10, de luni până joi: 11.30 – 16.00 / 18.30 – 22.30 și de vineri până sâmbătă: 11.30 – 16.00 / 19.00 – 22.30. Rezervările se pot face online și necesită un card de credit.

Designul interior a fost gândit de arhitectul elvețian Andy Küchel, cu ambiția de a crea o atmosferă alpină și elegantă.

În ceea ce privește meniul, bucătarul Antonio D’Ambrosio a dezvăluit un meniu cu mâncăruri ce poartă semnătura mărcii,  precum King Crab 2007, tartar de langostine și foie gras sau Frittura Langosteria.

Au fost create și farfurii noi precum mămăligă bianca cu fructe de mare și Capesante in paradiso.

Grupul și-a adus colaborarea cu Caviar Kaspia în munți printr-un meniu special care prezintă ouă de sturion premium, cu cartofi copți emblematici ai parteneriatului și paste Tagliolini.

„Deschidem restaurante în locații strategice la nivel internațional, iar St Moritz este o locație perfectă. Vom continua să lucrăm așa cum am făcut întotdeauna, bazându-ne pe experiența acumulată în ultimii 15 ani și aducând  pe aceste culmi calitatea care ne-a făcut reputație”, a declarat Enrico Buonocore, CEO și fondator al Langosteria Group.

O oportunitate pentru entitatea culinară de a prezenta  și prima fuziune cu Moncler.

Casa de modă, după ce și-a dezvăluit recent toate colaborările viitoare pe segmentul său creativ Genius , are uniforme de angajați co-branded conform specificului rolului lor la restaurant, în timp ce personajele MonDuck împodobite cu o jachetă roșie de puf și ochelari de schi sunt așezat pe mesele în aer liber.

Suficient pentru a implica puțin mai mult oaspeții într-o atmosferă de lux și pentru a stimula legătura Langosteria cu industria textilă.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *