Maria Sharapova, ambasador pentru NetJets
Compania aeriana detinuta de miliardarul american Warren Buffet, NetJets a semnat un parteneriat cu jucatoarea de tenis Maria Sharapova, devenind astfel cel mai recent brand care si-a asociat numele cu aceasta. Netjets poate fi considerata cea mai mare companie de „prive jet” din lume.
Sharapova va colabora indeaproape cu departamentul de marketing, punand un mare accent pe social media. Ea insasi este proprietar de NetJet inca din anul 2004, acest lucru oferind un plus de credibilitate acestei afilieri.
Jucatoarea de tenis in varsta de 28 de ani, cu o cariera in lumea de tenisului de peste 15 ani, 32 de titluri la simplu castigate si 5 titluri de „Grand Slam” in palmares, are pe langa abilitatile sale sportive si o imagine care o face sa devina un brand ambasador perfect. In 2014 a devenit primul jucator de tenis care a depasit numarul de 15 milioane de fani pe Facebook, si peste 1 milion pe Instagram.
„A lucra cu Maria Sharapova este ca un as pentru noi. Ea fiind in acelasi timp o atleta de mare clasa, proprietara a mai multor businessuri de asemenea filantroapa.” a declarat Pat Gallager, vicepresedintele executiv de vanzari si marketing. „Suntem incantati de parteneriatul cu Maria, ea fiind o persoana care calatoreste in intreaga lume pentru sportul pe care il practica, afaceri si nu in ultimul rand pentru activitati caritabile.”
Potrivit clasamentelor Forbes, Maria Sharapova a fost timp de 9 ani cea mai bine platita atleta in lume, acest lucru transformand-o in partenerul potrivit pentru brandurile de lux, ea fiind de asemenea brand ambasador Porsche si Tag Heuer.