PERSONAL LUXURY

Mercedes-Benz s-a asociat cu Google în domeniul navigaţiei


Mercedes-Benz și Google au anunțat un parteneriat strategic pe termen lung pentru a accelera și mai mult inovația auto și pentru a crea experiența digitală de lux de ultimă generație a industriei. Prin acest parteneriat, Mercedes-Benz va fi primul producător de automobile care își construiește propria experiență de navigare de marcă, bazată pe noile date din mașină și capabilități de navigare din Google Maps Platform.

Acest lucru va oferi producătorului de automobile de lux acces la oferta geospațială principală a Google, inclusiv informații detaliate despre locuri, informații despre trafic în timp real și predictive, redirecționare automată și multe altele.

Prin integrarea acestor funcții în viitorul sistem de operare Mercedes-Benz (MB.OS), clienții se vor putea bucura de o experiență de navigare superioară, datorită utilizării ușoare și a graficii remarcabile pe ecranul de înaltă rezoluție al mașinii.

În plus, Mercedes-Benz va folosi datele Google Maps pentru a activa funcții de conducere asistată, cum ar fi reglarea automată a vitezei înainte de intersecții, sensuri giratorii sau curbe.

”Invităm doar cei mai buni parteneri să ne îmbunătățească sistemul de operare și să adauge experienței clienților Mercedes-Benz. Google a fost lider în hărți și navigație de mulți ani. Prin parteneriatul nostru strategic, suntem încântați să creăm servicii unice și să creștem nivelul de confort pentru clienții noștri. Va fi profund integrat în interfața noastră de utilizator Mercedes-Benz și complet conectat la funcțiile relevante ale vehiculului, cum ar fi starea de încărcare”, spune Ola Källenius, Președintele Consiliului de Administrație al Mercedes-Benz Group AG.

Pentru început, Mercedes-Benz le va oferi clienților acces la detaliile locațiilor oferite de Google, ajutându-i să găsească informații detaliate despre peste 200 de milioane de companii și locuri din întreaga lume, inclusiv programul de lucru, fotografii, evaluări și recenzii.

Detaliile locației sunt disponibile din 22 februarie în toate vehiculele cu cea mai recentă generație de MBUX pe piețele aplicabile. Companiile au convenit să exploreze o colaborare suplimentară folosind soluțiile de top de inteligență artificială (AI), date și infrastructură deschisă Google Cloud.

”Parteneriatul nostru cu Mercedes-Benz aduce tehnologii avansate de la Google Maps Platform, Cloud și YouTube pentru a ajuta la crearea de noi experiențe pentru șoferi. Pe lângă faptul că îi permitem Mercedes-Benz să proiecteze o interfață de navigație personalizată, vom oferi AI și capabilitățile noastre de date pentru a-și accelera eforturile de sustenabilitate, a promova conducerea autonomă și a crea o experiență îmbunătățită pentru clienți”, spune Sundar Pichai, director executiv, Google și Alphabet.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *