Moncler oferă „experiențe de lux” la Roma Fiumicino, prin deschiderea unui nou magazin
Casa de modă Moncler a deschis un magazin la Roma Fiumicino International (FCO), despre care se spune că oferă pasagerilor o „adevărată experiență de lux” pe măsură ce trec prin aeroport.
Noul magazin propune o vitrină de produse atractive, completată în experiențe personalizate.
Situat la Terminalul 1 FCO, interiorul magazinului folosește marmură alb-negru, în conformitate cu aspectul și senzația mărcii.
Fațada este descrisă ca fiind atrăgătoare și perturbatoare și a fost concepută pentru a atrage călătorii în spațiu.
Manechinele care poartă jachetele puf Moncler întâmpină pasagerii la intrare, pereții și mobilierul în oglindă contribuie la un sentiment de spațiu, pentru a crea un moment de calm de-a lungul călătoriei.
Travel retail consultancy 2.0 & Partners au făcut echipă cu Moncler pentru a oferi experiența de brand în cadrul magazinului.
„Niciun brand nu creează astăzi experiențe de lux personalizate și remarcabile precum Moncler”, a spus Marco Passoni, 2.0 & Partners Senior Executive VP.
Mobilierul cu oglindă este folosit pentru a crea un sentiment de spațiu
„Acest nou magazin de la Terminalul 1 renovat din Aeroportul Roma Fiumicino este cel mai recent exemplu al strălucirii mărcii, dând viață stilului și poveștii sale imediat recunoscute pentru cumpărătorii călători care doresc să-și extindă experiența italiană la aeroport.
„Făcută corect, experiența de lux ca aceasta ridică atât retailul în aeroport, cât și capacitatea mărcii de a implica consumatorii, iar Moncler continuă să fie lider în ambele domenii.”