New York Times a depasit pragul de 7 milioane de abonati
New York Times a anunțat că a depăşit pragul de 7 milioane de abonaţi în luna octombrie, potrivit strategiei prin care grupul de presă se bazează din ce în ce mai mult pe conţinutul plătit pentru a reduce contribuția publicităţii la veniturile sale.
De remarcat că pentru prima dată, cifra de afaceri din abonamentele online a depăşit-o pe cea din abonamentele la ediţia tipărită.
În urmă cu doi ani, publicitatea reprezenta 38% din cifra de afaceri. În al treilea trimestru al anului 2020, doar 18% din venituri erau obţinute din publicitate, faţă de 70% din abonamente.
În cele trei luni din iulie până în septembrie, creşterea cifrei de afaceri din abonamente a făcut mai mult decât să compenseze noul declin al publicităţii (minus 30% pe un an).
Numărul de abonamente la ediţia tipărită reprezintă 12% din totalul abonamentelor, dar generează aproape jumătate din veniturile asociate.
Cotidianul şi site-ul New York Times continuă să beneficieze de interesul crescut al publicului pentru politica americană, campania prezidenţială şi alegerile din SUA. Potrivit grupului, miercuri, 4 noiembrie, aproximativ 120 de milioane de persoane au consultat site-ul sau aplicaţia New York Times.