Noul program de abonament Breitling va permite sa testati pana la 3 ceasuri in fiecare an
Achiziționarea unui ceas este de cele mai multe ori o provocare – și este una la care nu se răspunde întotdeauna doar încercând o piesă în magazin. Cum o veți purta și cu ce, sunt numai câțiva factori ce influențează o decizie. Numeroase companii, de la Manhattan Car Club până la Rent-the-Runway, pun la dispoziție produse împrumut pe termen scurt (în aceste cazuri mașini și modă), deci nu este o surpriză faptul că un ceasornicar ar fi putut să se inspire din noile tendinte.
Nici nu este un șoc atunci faptul că este vorba despre Breitling, care a anunțat că permite clienților să-și ia ceasurile pentru un test fără să se angajeze la o achiziție completă. Noul serviciu #BreitlingSelect va permite abonaților să poarte până la trei modele consecutiv pe o perioadă de un an. După semnarea unui contract de 12 luni printr-un proces de înregistrare pe Breitling.com, veți putea selecta dintr-un sortiment de 60 de modele, inclusiv unele dintre bestsellerurile mărcii.
„Planificăm extinderea ofertei până la 100 [referințe] în următoarele luni”, a declarat Antonio Carriero, directorul la Bretiling. „Vom lua în considerare sugestiile și cererile clienților și ne vom asigura că sortimentul reprezintă perfect spiritul Breitling”, spune acesta.
Iată cum funcționează. Un singur ceas poate fi în posesia unui client #BreitlingSelect la un moment dat și doar trei în total vor fi livrate pe durata contractului de un an. Cea mai lungă perioadă în care ceasul poate fi păstrat este de șase luni, totuși clienții pot cumpăra ceasurile la un preț redus. Abonații adună puncte de loialitate care pot fi acumulate pentru achiziție.
„Prețul special este determinat pe baza mai multor criterii, inclusiv istoricul clienților cu Breitling, ceasul specific etc”, spune Carriero. „Accesul la cumpărarea ceasului este personalizat și unic pentru fiecare client. Punctele pot fi răscumpărate, dar nu doar cele colectate prin abonament. Puncte suplimentare pot fi colectate atunci când cumpărați ceasuri noi în magazin și întrețineți ceasuri existente”.
Ceasurile pentru bărbați și femei, inclusiv cronografele, vor fi disponibile și vor avea un preț cuprins între 3.500 și 6.500 de dolari, dar Breitling spune că, pe măsură ce programul se dezvoltă, ar putea crește avantajul ofertei în timp. Serviciul necesită o taxă unică de abonament de 450 USD, împreună cu plăți lunare de 129 USD, pentru un total de 1998 USD în primul an și 1.548 USD anual în viitor.
„Acest program este o extensie naturală a ambițioasei noastre strategii digitale, cea mai vizibilă prin comerțul nostru electronic înfloritor și noul nostru pașaport digital cu blockchain”, spune Georges Kern, CEO al Breitling. „Ambele resetează modul în care interacționăm cu clienții noștri, alături de emisiunile noastre web de la summit. Cu acest program unic de abonament, Breitling aduce libertatea totală de alegere clienților săi aspiranți, care își pot încerca ceasurile preferate în viața de zi cu zi și apoi pot decide modelul preferat. Aceasta nu este doar o inovație substanțială în industria ceasurilor, ci și o demonstrație a abordării luxului, inclusiv a Breitling”, spune Kern.
Serviciul de abonament #BreitlingSelect este disponibil online prin Breitling.com. În curând va fi disponibil și la buticurile și rețeaua globală a companiei, deși nu a fost anunțată în prezent nicio dată pentru lansarea cu amănuntul.