O agentie de turism de lux a eliminat din oferta sa toate hotelurile si statiunile marca Trump
Afacerea hotelieră a fostului președinte Donald Trump a primit o nouă lovitură în această lună, când o agenție de turism de lux de top ar fi încheiat parteneriatul cu zece hoteluri marca Trump.
Luxury Launches raportează că hotelurile Trump au primit „vești îngrozitoare” la începutul lunii martie, când Virtuoso, pe care îl descrie ca „cel mai proeminent și incontestabil jucător din industria turistică”, a eliminat din oferta sa hotelurile și stațiunile lui Trump.
„Această eliminare, pe ascuns, a tuturor celor 10 hoteluri și stațiuni cu marca Trump din lista partenerilor preferați va afecta grav afacerea de gestionare a hotelurilor și afacerea lui Trump, care a scăzut deja cu 24 de milioane de dolari din 2019, precum și stațiunile sale de golf din Miami și Europa, ale căror venituri au scăzut cu încă 120 de milioane de dolari”, scrie publicația.
O purtătoare de cuvânt a Virtuoso a confirmat că hotelurile Trump nu mai fac parte din rețeaua agenției și a spus că „luăm în considerare multe variabile atunci când examinăm atât participarea la rețeaua existentă, cât și cea nouă”, deși nu a comentat de ce hotelurile Trump au fost radiate.
Trump se confruntă cu o serie de provocări juridice și financiare acum că nu mai este în Casa Albă, iar dosarele fiscale obținute de New York Times anul trecut au dezvăluit că trebuie să ramburseze cel puțin 421 milioane dolari datorii garantate personal – și că o mare parte din acea datorie urmează să fie scadentă în următorii patru ani.