Piaget extinde garantia pentru ceasurile sale la opt ani
Producătorul lansează un program care oferă clienților săi să își extindă garanția de la doi la opt ani
Noii clienți Piaget, precum și proprietarii care au achiziționat un ceas în urmă cu mai puțin de 24 de luni – adică durata garanției de bază oferite de compania elvețiană – vor putea beneficia acum de o prelungire a garanției cu șase ani suplimentari.
Pentru a face acest lucru, clientul trebuie să se înregistreze pe site-ul web Piaget Care pentru a introduce numărul de serie al piesei sau codul QR al cardului de garanție. Procedura este disponibilă și în punctele de vânzare fizice.
Proprietarul va fi informat cu privire la serviciile personalizate privind ceasul său: oferte de reparații, teste funcționale, sfaturi de întreținere, opțiuni de gravare etc.
Cu această inițiativă, Piaget urmează strategia inițiată deja de celelalte case ale companiei sale mamă, Richemont, din moment ce mărcile Cartier, IWC Schaffhausen, Panerai și Jaeger-LeCoultre și-au extins recent garanția la opt ani: o inovație care stimuleaz loialitatea, desigur, dar și parte a unei durabilități care este importantă pentru noile generații de consumatori.