TikTok devine partenerul oficial al Festivalului de Film de la Cannes
Festivalul auster de film francez, care cândva a interzis selfie-urile pe covorul roșu, și-a unit forțele cu aplicația pentru telefonul mobil specializată în vieoclipuri scurte și foarte apreciate de adolescenți, care i-a făcut până și pe cei mai cuminți adulți să danseze Renegade.
TikTok a devenit partenerul oficial al Festivalului de Film de la Cannes, într-o alianță de natură să pună în evidență brandurile ambelor organizații.
Cannes caută să profite de baza de miliarde de utilizatori TikTok, furnizând conținut exclusiv din culise, precum și interviuri de pe covorul covorul roșu.
Pentru TikTok, Cannes oferă o creștere a reputației, deoarece platforma caută să se poziționeze ca creator de conținut.
Compania controlată de Bytedance a anunțat lansarea #TikTokShortFilm, o competiție globală de videouri scurte, cu o durată cuprinsă între 30 de secunde și trei minute, ai cărei câștigători își vor primi premiile în timpul festivalului de pe Croazetă.
Acest parteneriat „ne va permite să partajăm magia festivalului cu un public mai amplu şi de nivel mondial, dar la fel de cinefil”, a spus delegatul general al Festivalului de la Cannes, Thierry Fremaux, într-un comunicat.
Atât Cannes, cât și TikTok ar trebui să beneficieze de sinergiile rezultate din această colaborare, în special în spațiul modei, cu mărci de lux care vor avea șansa de a combina reputația glam a festivalului cu acoperirea imbatabilă a TikTok și demografia tânără de invidiat.
Rich Waterworth, directorul general al TikTok în Europa, a declarat că platforma așteaptă cu nerăbdare să deschidă mai multe posibilități creative pentru o comunitate legată de o dragoste comună pentru video și cinema.
TikTok s-a alăturat astfel listei de parteneri oficiali ai Festivalului de la Cannes, din care fac parte creatorul de bijuterii Chopard (care realizează trofeul Palme d’Or), producătorul de automobile BMW şi gigantul din industria produselor de lux Kering.
Cannes își sărbătorește anul acesta cea de-a 75-a aniversare, după doi ani de festivaluri virtuale și restricții impuse de pandemie, sperând să se întoarcă la sărbătorile fastuoase din anii trecuți.
Cea de-a 75-a ediţie a Festivalului de la Cannes, care se va desfăşura în perioada 17-28 mai, va fi marcată de o nouă imagine a evenimentului: postul Canal+ a fost înlocuit în calitate de partener media de France Televisions şi Brut.