Trei noi colectii versatile la Designers Boutique@Bucuresti Mall-Vitan
Între 30 septembrie – 27 octombrie, pop-up store-ul Designers Boutique va găzdui, pe lângă haine și accesorii, creațiile Luviane, un brand românesc de parfumerie artizanală de lux, care vor completa ținutele originale, ce denotă feminitate, ale designerilor vestimentari Ladies Codes și Dana Dinu.
Luviane Atelier de Parfumerie reprezintă un brand de parfumerie artizanală de lux, apărut la finalul anului 2013 din dorința creatoarei de arome Iulia-Victoria Neagoe. Toate produsele de parfumerie în serie mică, de la elixiruri și parfumuri solide până la parfumuri ambientale, sau unicat, cum ar fi amprentele olfactive pentru branduri sau evenimente, sunt create exclusiv din ingrediente naturale certificate de către Iulia (fondatorul brandului, alchimist, artist și designer olfactiv). Pentru ea inspirația depășește limitele convenționale și vine din întotdeauna din lucrurile simple – „forme, locuri, culori, amintiri și emoții personale, o stare, un zbor de păsări, un apus, personaje… Cred că am un stil diferit de a compune acorduri parfumate… cumva trec peste miile de pagini scrise în domeniu și experimentez în permanență.”
Aproape toate parfumurile Iuliei poartă o poveste, fie că e vorba despre arome personalizate, dedicate unor ocazii speciale, sau produse deosebite incluse în colecțiile brandului. Iulia a creat chiar și parfumuri ce pot fi folosite de femeile însărcinate sau care alăptează, cu ingrediente speciale permise în aceste perioade, pentru că nici o femeie nu trebuie să-și refuze plăcerea de a purta parfum. Alte colecții deosebite recum „Miresme Românești” sau „DOR” sunt inspirate din mitologia și simbolurile românești, iar colecția „Florile Reginei” este dedicată Reginei Maria a României.
Feminitatea, culoarea și rafinamentul sunt doar câteva atribute ce descriu Ladies Codes, brandul de fashion care a debutat recent la inițiativa designerului Gianina Ciobanu. Pentru aceasta, cea mai mare provocare a reprezentat-o „capacitatea de a exprima în creațiile vestimentare trăirile, emoțiile, gândurile, revelațiile, limbajul prin care sufletul meu își dorește să se exprime”, după cum povestește chiar Gianina. Atunci când concepe ținute, Gianina este adesea inspirată de personalitatea clientelor sale, dar și de specificul evenimentelor unde acestea urmează să fie purtate.
Având drept sursă de inspirație „un detaliu vestimentar, arhitectonic, coloritul din penajul unei păsări, florile câmpului, frunzele, copacii, iarba, pietrele , o anumită persoană cu parfumul ei” , hainele marca Ladies Codes denotă un stil autentic, potrivit pentru femeia modernă.
Filozofia după care Dana Dinu se ghidează în creațiile brandului care îi poartă numele reprezintă o combinație subtilă între matematică și artă. Cu 25 de ani de experiență ca pictor, Dana creează piese de artă contemporane ce pot fi purtate în viața de zi cu zi. Imprimeurile unice, realizate manual adaugă valoare fiecărui articol vestimentar. Hainele marca Dana Dinu sunt croite în jurul studiului măsurătorilor corpului uman. Ele flatează fiecare tipologie de corp, prin forme geometrice, detalii calculate și proporții echilibrate. Personalitatea complexă a Danei se regăsește puternic în toate creațiile sale, printr-un amestec de concepte – stilul funcțional, confortul și arta vie. Toate colecțiile sunt realizate din țesături din fibre naturale.
Lansat în 2018 de către București Mall-Vitan, Designers Boutique este un proiect unic care susține designul românesc, punând la dispoziția creatorilor un spațiu unde aceștia își pot expune și vinde creațiile. În cadrul pop-up store-ului, clienții au ocazia să admire în fiecare lună colecții diferite ale designerilor români și să se bucure de cele mai în vogă piese din fashion-ul autohoton. În 2019, proiectul a fost premiat cu trofeul Hermes Platinum pentru creativitate în comunicare. Premiile Hermes se acordă în urma unei competiții internaționale dedicate profesioniștilor din industriile creative și recompensează eforturile lor în ceea ce privește conceptul, redactarea și designul materialelor și programelor tradiționale de marketing, dar și ale tehnologiilor emergente.