Valentino recrutează prin propriul site dedicat carierelor
Casa de modă italiană lansează prima sa platformă digitală dedicată oportunităților sale profesionale.
Cum se facilitează integrarea angajaților în casa Valentino? Pe baza acestei întrebări Valentino a pus bazele proiectului pentru a-și deschide propriul site dedicat recrutării și carierei.
Accesibil în italiană, engleză, chineză, japoneză și coreeană, acest hub digital reunește posturile disponibile în diferite departamente ale mărcii.
Retail, finanțe, securitate cibernetică, IT, marketing, logistică, creație… De la Londra la Milano, via Geneva și Barcelona, sunt oferite în prezent aproape cincizeci de locuri de muncă.
Această soluție are astfel scopul de a promova apropierea dintre marcă și candidați prin concentrarea pe internalizarea procesului de angajare și centralizarea procesării dosarelor.
„Într-un peisaj internațional în care profilurile profesionale devin din ce în ce mai eterogene, este esențial să se furnizeze instrumente și platforme care să reflecte multiculturalismul, respectând și sporind individualitatea socială și culturală, lucrând constant pentru a echilibra afacerea și creativitatea (…) O experiență digitală integrată care vizează la descoperirea și promovarea talentului, conștientă că nu există nicio resursă mai prețioasă decât capitalul uman” subliniază compania într-un comunicat de presă.
În afară de obiectivele de carieră ale lui Valentino , brandul prezintă pe site-ul său diverse file legate de capitalul său social, istoria, proiectele și cultura corporativă.
O fereastră evidențiază, de asemenea, Académie de la maison fondată în 2013 și axată pe programe de formare internă pentru lărgirea și consolidarea competențelor angajaților săi, în asociere cu școli internaționale de afaceri.